Trænersiden

Kære alle trænere

Først og fremmest en stor tak for jeres indsats. Uden jer, ingen aktiviteter. Så I skal vide, at vi er meget taknemmelige for den tid, som I bruger på vores medlemmer.

Her er lidt praktisk information:

  • Børneattest skal indsamles på alle trænere (>15 år) en gang årligt. Husk at oplyse fulde navn og CPR-nr. på alle trænere til bestyrelsesformanden, som ansøger om børneattest ved sæsonstart. Du modtager anmodningen på Digital-post. Husk at godkende anmodningen inden for 14 dage.
  • Alle medlemmer har to gratis prøvetræninger.
  • Husk at oplyse medlemmerne om, at de skal tilmelde sig via Haubro Idrætsforenings hjemmeside.
  • Når holdet er dannet efter et par træninger, så lav en liste med alle spillere og send den til kassereren (kasserer@haubroif.dk), som efterfølgende tjekker op på tilmeldingerne.

Derudover vil vi opfordrer jer til at inddrage forældrene på børneholdene, så I ikke står med alle opgaver alene. Foreningen drives i fællesskab med medlemmerne, så vi alle løfter opgaverne i flok. Har I udfordringer eller mangler udstyr til jeres aktiviteter, så kontakt den ansvarlige for jeres aktivitet – se under fanen “Bestyrelse”. Vi vil altid gøre os bedste for at være behjælpelig.

DRØMMER DU OM AT BLIVE TRÆNER ELLER OPSTARTE EN NY AKTIVITET?

Hold dig ikke tilbage. Skriv dit trænerønske til bestyrelsesformanden. Vi vil herefter være behjælpelige med, om det kan lade sig gøre.

Mvh. Haubro Idrætsforenings bestyrelse